Гаврилюк, Н. (N. Havryliuk) (2014) З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПУ АКТИВНОСТІ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ (The Experience Of The Application Of Principle Of Activity In Teaching Foreign Languages). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 35-38.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті обґрунтовується важливість використання теорії розвитку винахідницьких завдань (ТРВЗ)– методики у викладанні іноземної мови. Детально описуються прийоми та методи цієї методики.
(The importance of creativity realization is highlighted in this article. Some methods of teaching are defined.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ТРВЗ – методика, студент-суб’єкт (Сreativity, student-subject) |
Теми: | За напрямами > Освіта |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 17 Бер 2015 13:27 |
Остання зміна: | 17 Бер 2015 13:27 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3578 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |