Гаврилюк, Н. (N. Havryliuk) (2014) З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПУ АКТИВНОСТІ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ (The Experience Of The Application Of Principle Of Activity In Teaching Foreign Languages). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.30). pp. 35-38.
|
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті обґрунтовується важливість використання теорії розвитку винахідницьких завдань (ТРВЗ)– методики у викладанні іноземної мови. Детально описуються прийоми та методи цієї методики.
(The importance of creativity realization is highlighted in this article. Some methods of teaching are defined.)
| Тип файлу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | ТРВЗ – методика, студент-суб’єкт (Сreativity, student-subject) |
| Теми: | За напрямами > Освіта |
| Підрозділи: | UNSPECIFIED |
| Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
| Дата розміщення: | 17 Бер 2015 13:27 |
| Остання зміна: | 17 Бер 2015 13:27 |
| URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3578 |
Actions (login required)
![]() |
Переглянути елемент |


