ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ У СТУДЕНТІВ–ФІЛОЛОГІВ

Хом'як, І. (I. Khomiak) (2009) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ У СТУДЕНТІВ–ФІЛОЛОГІВ. Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки (Вип.13). pp. 13-20.

[thumbnail of Khomiak.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (243kB) | Preview

Анотація

У статті аналізується методика використання індивідуальних завдань для вироблення у філологів умінь оцінювати різні види учнівських робіт, а також пропонується серія педагогічних задач з метою ефективної підготовки студентів до педагогічної практики.
(The article with the analysis of the methods used in assigning individual tasks for the development of
philologists’ skills at evaluating different kinds of assignments. In addition, a set of teaching exercises aimed at effective preparation of students for teaching internship is provided.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Індивідуальні завдання, усні відповіді, письмові роботи, норми оцінювання, педагогічна задача, навчальний матеріал, педагогічний такт (Individual tasks, oral answers, writing assignments, evaluation standards, teaching exercise, teaching material, pedagogical tact)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра української мови і літератури
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 18 Січ 2016 18:47
Остання зміна: 18 Січ 2016 18:47
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3721

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент