Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності

Момоток, О. (2009) Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. pp. 101-108.

[thumbnail of 1_09_6.pdf] PDF
Download (437kB)

Abstract

Встановлення гендерної рівності є важливою передумо-
вою гуманного та демократичного розвитку суспільства,
зокрема й українського. Важливу роль у її формуванні відіграють ЗМІ. Особливо реклама, як найефективніший маркетинговий інструмент. Реклама створює гендерні ідеали,
тобто ідеалізує уявлення про призначення, поведінку й почуття чоловіків та жінок.

Item Type: Article
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 18 Apr 2011 13:00
Last Modified: 18 Apr 2011 13:00
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/411

Actions (login required)

View Item View Item