Koterwas, A. (2015) Model of education and the critical period of social skills development. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 288-291.
PDF
- Published Version
Download (357kB) |
Анотація
Навчальний процес визначає не тільки сферу інтелектуальної власності, але також сферу особистості учня.
Саме тому, цікаво дослідити, які особистісні риси відрізняють випускників шкіл різних моделей. Виявилося, що різ-
ниця в моделі навчання на рівні випускників початкової школи визначає відмінне функціонування їх в дорослому віці.
Результати засвідчують, що існують відмінності на рівні відповідності, творчості і самодостатності.
(The teaching process not only determines the sphere of intellectual property, but also the student's personality. Therefore it is interesting to see which personality traits may be different from graduates of different school model. It turned out that the differences in learning teaching model at the level of primary school graduates determine different functioning in adulthood.
The results show that there is a difference in the level of conformity, creativity, and self-efficacy.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Процес навчання та вивчення, альтернативні школи, самоефективність, творчість (Teaching and learning process, alternative school, self-efficacy, creativity) |
Теми: | За напрямами > Освіта |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 16 Бер 2016 07:59 |
Остання зміна: | 16 Бер 2016 07:59 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4399 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |