Іщенко, О. (O. Ishchenko) (2016) Автономне навчання в умовах міжкультурної інтеграції (Autonomous learning in intercultural integration). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія "Філософія" (Вип.62). pp. 131-133.
PDF
- Published Version
Download (354kB) |
Анотація
Стаття присвячена питанню впровадження концепції автономного навчання у вищій школі. Особлива увага приділяється розкриттю основних методів й засобів реалізації автономії навчального процесу при вивченні іноземних мов та принципу їх ефективного функціонування у системі вищої освіти України за умов міжкультурної інтеграції.
Виявлено позитивні та негативні риси автономного навчання та визначено його перспективність у сучасному освітньому просторі.
(The article is devoted to the issue of autonomous learning and introduction of the concept into the system of higher education.
The basic methods and principles of autonomous language learning process as well as the principles of their effective functioning under the influence of international integration have been analyzed. The analysis also includes the strategies on how student-centered learning can be applied as a principle of teaching and assessment. The positive and negative aspects of autonomous learning have been featured and its perspectives in contemporary learning environment have been revealed as prompted by the desire to explore the impact of intercultural integration on learners, teachers and educational systems.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Aвтономне навчання, орієнтований на студента підхід, міжкультурна інтеграція, система оцінювання (Autonomous learning, learner-oriented approach, intercultural integration, summative assessment, formative assessment) |
Теми: | За напрямами > Освіта > Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 11 Лис 2016 13:25 |
Остання зміна: | 11 Лис 2016 13:25 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4964 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |