Гендерні особливості динаміки навчання педіатрії на додипломному етапі підготовки лікарів (Gender-specific dynamics of performance in pediatrics undergraduate education)

Богуцька, Н. (Bohutska N.) (2012) Гендерні особливості динаміки навчання педіатрії на додипломному етапі підготовки лікарів (Gender-specific dynamics of performance in pediatrics undergraduate education). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 151-153.

[thumbnail of 19.pdf] PDF - Published Version
Download (245kB)

Анотація

Проведено ретроспективний аналіз динаміки успішності з
педіатрії 303 студентів з третього до шостого курсу. В студенток
частіше мала місце краща навчальна дисципліна, постійна
позитивна
динаміка
успішності,
рідше
виявляли
значні
коливання
рубіжної успішності та лідерські ознаки. На державному
іспиті успішність у гендерних
групах
вирівнювалась. (A retrospective analysis of the dynamics of the
performance in Pediatrics of 303 students from the third to sixth
courses was done. The female students more often has had the
better educational discipline, constant positive dynamics of the
performance, rarely showed considerable variation in transitional
performance and leadership characteristics. State exam
performance in gender groups was the same)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: додипломне навчання, педіатрія, гендерні особливості (undergraduate education, pediatrics, gender peculiarities)
Теми: За напрямами > Освіта
За напрямами > Гендерні дослідження
Наукові збірники НаУОА
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 31 Січ 2017 22:02
Остання зміна: 31 Січ 2017 22:02
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5376

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент