Гендерні особливості динаміки навчання педіатрії на додипломному етапі підготовки лікарів (Gender-specific dynamics of performance in pediatrics undergraduate education)

Богуцька, Н. (Bohutska N.) (2012) Гендерні особливості динаміки навчання педіатрії на додипломному етапі підготовки лікарів (Gender-specific dynamics of performance in pediatrics undergraduate education). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 151-153.

[thumbnail of 19.pdf] PDF - Published Version
Download (245kB)

Abstract

Проведено ретроспективний аналіз динаміки успішності з
педіатрії 303 студентів з третього до шостого курсу. В студенток
частіше мала місце краща навчальна дисципліна, постійна
позитивна
динаміка
успішності,
рідше
виявляли
значні
коливання
рубіжної успішності та лідерські ознаки. На державному
іспиті успішність у гендерних
групах
вирівнювалась. (A retrospective analysis of the dynamics of the
performance in Pediatrics of 303 students from the third to sixth
courses was done. The female students more often has had the
better educational discipline, constant positive dynamics of the
performance, rarely showed considerable variation in transitional
performance and leadership characteristics. State exam
performance in gender groups was the same)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: додипломне навчання, педіатрія, гендерні особливості (undergraduate education, pediatrics, gender peculiarities)
Subjects: by fields of science > Education
by fields of science > Gender Researches
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 31 Jan 2017 22:02
Last Modified: 31 Jan 2017 22:02
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5376

Actions (login required)

View Item View Item