Особливості формування й розвитку гендерної ідентичності дітей старшого дошкільного віку (Features of forming and development of gendernoy identity of children of senior preschool age)

Мороз, Р. (Moroz R.) (2012) Особливості формування й розвитку гендерної ідентичності дітей старшого дошкільного віку (Features of forming and development of gendernoy identity of children of senior preschool age). Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 березня 2012 року. pp. 166-168.

[thumbnail of 24.pdf] PDF - Published Version
Download (243kB)

Abstract

У статті відображено результати емпіричного дослідження
особливостей формування й розвитку особистісної
ідентичності дітей старшого дошкільного віку. Визначено
основні компоненти особистісної ідентичності, деякі відмінності
в
співвідношенні
компонентів
ідентичності
у
хлопчиків
і
дівчаток
старшого
дошкільного віку. (The results of empiric research of features of children of senior
preschool age personality identity forming and development are
represented in the article. Basic komponenty of personal identity
and some differences in correlation of identity components for boys
and girls of senior preschool age are defined)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ідентичність, особистісна ідентичність, діти старшого дошкільного віку, валентність ідентичності, статева приналежність, самоідентифікація (identity, personality identity, children of senior preschool age, valency of identity, sexual belonging, selfidentification)
Subjects: by fields of science > Gender Researches
by fields of science > Psychology
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 01 Feb 2017 20:33
Last Modified: 01 Feb 2017 20:33
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5381

Actions (login required)

View Item View Item