Гендерна маргінальність в освітньому середовищі: вчора, сьогодні, завтра (Gender Marginality in Educational Environment: Yesterday, Today and Tomorrow)

Ємельяненко, Є. (Yemelyanenko E.) (2015) Гендерна маргінальність в освітньому середовищі: вчора, сьогодні, завтра (Gender Marginality in Educational Environment: Yesterday, Today and Tomorrow). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Гендерні дослідження"., Вип. 1. pp. 55-64.

[thumbnail of 9.pdf] PDF - Published Version
Download (298kB)

Анотація

У статті аналізуються проблеми і перспективи впровадження роздільного навчання в контексті кризових явищ у
сфері сучасної освіти. Обґрунтовується, що гендерна ідентифікація
є
провідним
чинником
формування
особистісної
цілісності,
яка визначає розуміння власних місця і ролі в суспільстві.
Перенасиченість середовища навчання різноманітною
та суперечливою інформацією, особистісні особливості сучасної
молоді
роблять
застосування
диференційованого
підходу
вкрай
важким
для
вчителя,
в
той
час
як
діти
потребують
поглибленого
індивідуального
підходу.
У
таких
умовах
можливість
здійснення
корисного
виховуючого
впливу
суттєво
зменшується.
Принципи роздільного навчання постають тією
альтернативою, що уможливить і врахування об’єктивних
особливостей дітей, визначених статтю, і формування належної
та
стійкої
гендерної
ідентифікації
учнів,
попередження
особистісної
амбівалентності
й маргіналізації. (The problems and prospects for the introduction of a separate
study in the context of the crisis in the field of modern education.
Substantiated that gender identity is a leading factor in the formation
of
personal
integrity,
understanding
that
defines
its
own
place
and
role
in
society.
Oversaturation
learning
environment
versatile
and
conflicting information, personal characteristics of today’s
youth do use a differentiated approach is extremely difficult for
teachers, while children require in-depth individual approach. In
such circumstances, the possibility of educating beneficial impact
is significantly reduced. The principles of segregation arising To
the alternative that will allow consideration of objective and characteristics
of
children
defined
by
sex,
and
the
formation
of
good
and
stable gender identity of students, preventing personal ambivalence
and marginalization.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: гендерна роль, гендерний стереотип, ідентичність, маргінальність, роздільне навчання (gender role, gender stereotype, identity, marginality, separate study)
Теми: За напрямами > Освіта
За напрямами > Гендерні дослідження
Наукові збірники НаУОА
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 06 Лют 2017 13:15
Остання зміна: 06 Лют 2017 13:15
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5394

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент