Шкільний підручник з української літератури в аспекті гендерної збалансованості

Басюк, Л. (L. Basiuk) (2013) Шкільний підручник з української літератури в аспекті гендерної збалансованості. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 3-8.

[thumbnail of 1.pdf] PDF - Published Version
Download (248kB)

Abstract

Важливою умовою виховання гармонійної особистості,
позбавленої будь-яких проявів дискримінації, є ґендерний підхід

у навчанні. У статті актуалізовано питання ґендерної
збалансованості змісту навчальної літератури, розглянуто
особливості ґендерної орієнтації змісту підручника з української
літератури
для сьомого
класу
загальноосвітньої школи. (An important condition for the training of a harmonious
personality, devoid of any form of discrimination, is a gendersensitive
approach
in
education.
The
article
mainstream
genderbalanced
content
of
textbooks,
is
considered
particularly
gender
identity
content textbooks on Ukrainian literature for 7th grade
secondary school.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: шкільний підручник, ґендерна орієнтованість, українська література (gender orientation, school textbook, Ukrainian literature)
Subjects: by fields of science > Education
by fields of science > Gender Researches
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 23 Feb 2017 10:26
Last Modified: 23 Feb 2017 10:26
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5469

Actions (login required)

View Item View Item