Басюк, Л. (L. Basiuk) (2013) Шкільний підручник з української літератури в аспекті гендерної збалансованості. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 3-8.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (248kB) |
Abstract
Важливою умовою виховання гармонійної особистості,
позбавленої будь-яких проявів дискримінації, є ґендерний підхід
у навчанні. У статті актуалізовано питання ґендерної
збалансованості змісту навчальної літератури, розглянуто
особливості ґендерної орієнтації змісту підручника з української
літератури
для сьомого
класу
загальноосвітньої школи. (An important condition for the training of a harmonious
personality, devoid of any form of discrimination, is a gendersensitive
approach
in
education.
The
article
mainstream
genderbalanced
content
of
textbooks,
is
considered
particularly
gender
identity
content textbooks on Ukrainian literature for 7th grade
secondary school.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | шкільний підручник, ґендерна орієнтованість, українська література (gender orientation, school textbook, Ukrainian literature) |
Subjects: | by fields of science > Education by fields of science > Gender Researches Наукові збірники НаУОА |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 23 Feb 2017 10:26 |
Last Modified: | 23 Feb 2017 10:26 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5469 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |