Ринкові характеристики освітньої послуги (Market characteristics of educational services)

Дейнега, І. О. (I. Daineha) and Андрощук, М. С. (M. Androshchuk) (2015) Ринкові характеристики освітньої послуги (Market characteristics of educational services). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка» : науковий журнал (№3(31)). pp. 11-15.

[thumbnail of 4.pdf] PDF - Published Version
Download (267kB)

Анотація

Розглянуто суть поняття «послуга» в інтерпретації різних авторів. Визначено основні характеристики послуг
та їх види. Ідентифіковано види послуг на освітньому ринку. Розглянуто специфічні характеристики освітніх послуг та механізм їх прояву в організаціях різних рівнів акредитації. Запропоновано заходи управлінського впливу, які направлені на підвищення якісного рівня освітніх послуг.
(The essence of the concept of «service» in the interpretation of different authors. The main characteristics of services and their types. Services identified in the education market. We consider the specific characteristics of educational services
and the mechanism of their manifestation in organizations of different levels of accreditation. The measures of administrative influence, aimed at improving the quality of educational services.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Послуга, освітня послуга, характеристики освітньої послуги (Service, educational service, educational service characteristics)
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 27 Бер 2017 13:25
Остання зміна: 27 Бер 2017 13:25
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5581

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент