Топішко, І. (I. Topishko) and Топішко, Н. (N. Topishko) (2016) Концептуальні засади соціальної відповідальності підприємства (Сonceptual principles of corporate social responsibility). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка» : науковий журнал (№3(31)). pp. 80-84.
PDF
- Published Version
Download (266kB) |
Анотація
Розкрито сутність категорії «соціальна відповідальність» як комплексного поняття, яке відображає фундаментальні цінності суспільства. Система соціальної відповідальності його суб’єктів характеризується як соціальний
інститут регулювання соціально-економічних відносин із метою забезпечення стабільності та розвитку умов
життєдіяльності. Розглянуто еволюцію теоретико-методологічних підходів до з’ясування змісту та рівнів соціальної відповідальності як відображення процесу усвідомлення соціумом потреби та можливості практичного
забезпечення її вимог і результатів.
Акцентовано увагу на соціальній відповідальності підприємства як критерію необхідності та результативнос-
ті його діяльності, як дієвого інструменту механізму соціального контролю з метою узгодження інтересів бізнесу
та суспільства. Підкреслено потребу у формуванні нового типу суспільних відносин, орієнтованих на підвищення
відповідальності підприємств за вплив їхньої діяльності на суспільний розвиток.
(The essence of the category of «social responsibility» as a comprehensive concept that reflects the fundamental values of society is described. The system of social responsibility is characterized as a social institution that regulating social and economic relations in order to ensure stability and improving the living standards. The evolution of theoretical and methodological
approaches concerning the content and levels of social responsibility as a reflection of the process of understanding society needs and opportunities to ensure its practical demands and results are observed.
The attention is paid to the responsibility of the enterprises as a criteria of necessity and effectiveness of their activities, as an effective tool of social control mechanism to align corporate and public interests. It is underlined the necessity of
forming a new type of social relations-oriented enterprises that oriented on increasing responsibility in the impact of their activities on social development.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Суспільство, соціальна відповідальність підприємства, стейкхолдери (зацікавлені сторони), соціальні норми, соціальний контроль (Society, corporate social responsibility, stakeholders (interested parties), social norms, social control) |
Теми: | За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент |
Підрозділи: | Економічний факультет |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 03 Кві 2017 13:17 |
Остання зміна: | 03 Кві 2017 13:18 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5597 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |