Харчук, О. А.(O. Kharchuk) (2010) Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку. Наукові записки. Серія "Економіка" (Вип.13). pp. 414-421.
PDF
- Published Version
Download (415kB) |
Анотація
У статті розглянуто еволюцію поглядів щодо економічного трактування сутності понять бренду та брендингу. Проаналізовано основні концептуальні підходи щодо визначення вищезазначених понять та їх історичне становлення.(In the article the evolution of opinions about the economical interpretation of essence of brand and branding is considered. The main conceptual approaches regarding the definition of the above mentioned notions and their historical formation are analyzed.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Бренд, брендинг, позиціонування товару, бренд-менеджмент. (Brand, branding, goods positioning, brand management.) |
Теми: | За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Менеджмент. Економіка підприємств Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | Економічний факультет |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 23 Тра 2011 08:57 |
Остання зміна: | 23 Тра 2011 08:57 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/604 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |