Охріменко, Г. В. and Колошва, Ю. С. (2016) Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект. Global world : науковий альманах, 2 (ІI). pp. 148-154.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті розкрито зміст основних понять виставково-ярмаркової діяльності. Визначено основні маркетингові комунікації, які використовуються у виставковій діяльності книговидавничої справи. Досліджено особливості проведення виставкових заходів у книговидавничій справі в Україні, здійснено аналіз використання маркетингових комунікацій традиційної та віртуальної форм книжкових виставок.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Виставково-ярмаркова діяльність, виставка, ярмарок, книго- видавнича справа, видавництво, маркетингові комунікації, віртуальна виставка, веб-сайт |
Теми: | За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Діловодство. Документознавство |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Ірина Погончук |
Дата розміщення: | 06 Лис 2017 10:03 |
Остання зміна: | 06 Лис 2017 10:03 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6265 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |