Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект

Охріменко, Г. В. and Колошва, Ю. С. (2016) Виставково-ярмаркова діяльність у книговидавничій сфері в Україні: маркетингово-комунікативний аспект. Global world : науковий альманах, 2 (ІI). pp. 148-154.

[thumbnail of 3.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Abstract

У статті розкрито зміст основних понять виставково-ярмаркової діяльності. Визначено основні маркетингові комунікації, які використовуються у виставковій діяльності книговидавничої справи. Досліджено особливості проведення виставкових заходів у книговидавничій справі в Україні, здійснено аналіз використання маркетингових комунікацій традиційної та віртуальної форм книжкових виставок.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Виставково-ярмаркова діяльність, виставка, ярмарок, книго- видавнича справа, видавництво, маркетингові комунікації, віртуальна виставка, веб-сайт
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Office management. Documentary studies
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Ірина Погончук
Date Deposited: 06 Nov 2017 10:03
Last Modified: 06 Nov 2017 10:03
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6265

Actions (login required)

View Item View Item