Особливості організації навчально-виховного процесу дітей "групи ризику" (Features of organization of educational-educator process of children of risk group)

Войтко, В. В. (V. Voitko) (2017) Особливості організації навчально-виховного процесу дітей "групи ризику" (Features of organization of educational-educator process of children of risk group). Educational and Philological Sciences. pp. 222-224.

[thumbnail of 79.pdf] PDF - Published Version
Download (548kB)

Анотація

У даній статті розглядаються педагогічні умови й особливості впровадження особистісно орієнтованого підходу в процес виховання дітей «групи ризику». Розглянуто вплив гуманістичної психології на здійснення особистісно орієнтованого підходу. Проаналізовано специфічні риси педагогічних й психологічних передумов впровадження особистісно орієнтованого підходу.
(Pedagogical conditions and peculiarities of implementation of a person-centred approach in the process of upbringing the "risk group" children are considered in this paper. Infl uence of humanistic psychology on implementation of the person-centred approach is considered. Specific features of pedagogical and psychological prerequisites for the implementation of the person-centred approach have been analysed.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Особистісно орієнтований підхід, категорія дітей «групи ризику», педагогічні умови, розвиток особистості (Person-centred approach, "risk group" children category, pedagogical conditions, personality development)
Теми: За напрямами > Освіта
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Марія Беженар
Дата розміщення: 15 Лис 2017 09:53
Остання зміна: 15 Лис 2017 09:53
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6363

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент