Застосування соціального маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств

Бойко, Р. В. (2008) Застосування соціального маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств. Наукові записки. Серія “Економіка”. Фінансова система України. Частина 2 (Вип.10). pp. 31-36.

[thumbnail of 5.pdf] PDF - Published Version
Download (89kB)

Анотація

Розглянуто суть соціального маркетингу. Визначено його напрями діяльності та значення в сучасних умовах. Проаналізовано приклади успішного застосування в умовах України. Визначено актуальність соціально орієнтованого маркетингу в майбутньому.
(The article described social marketing. The ways of its activities defined. The examples of benefit activity in Ukrainian situation analized. Defined an actual of social-orientation marketing in future. )

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 29 Лис 2017 13:37
Остання зміна: 29 Лис 2017 13:37
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6497

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент