Бойко, Р. В. (2008) Застосування соціального маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств. Наукові записки. Серія “Економіка”. Фінансова система України. Частина 2 (Вип.10). pp. 31-36.
PDF
- Published Version
Download (89kB) |
Анотація
Розглянуто суть соціального маркетингу. Визначено його напрями діяльності та значення в сучасних умовах. Проаналізовано приклади успішного застосування в умовах України. Визначено актуальність соціально орієнтованого маркетингу в майбутньому.
(The article described social marketing. The ways of its activities defined. The examples of benefit activity in Ukrainian situation analized. Defined an actual of social-orientation marketing in future. )
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Економіка |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Ірина Погончук |
Дата розміщення: | 29 Лис 2017 13:37 |
Остання зміна: | 29 Лис 2017 13:37 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6497 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |