Бойко, Р. В. (2008) Застосування соціального маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств. Наукові записки. Серія “Економіка”. Фінансова система України. Частина 2 (Вип.10). pp. 31-36.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (89kB) |
Abstract
Розглянуто суть соціального маркетингу. Визначено його напрями діяльності та значення в сучасних умовах. Проаналізовано приклади успішного застосування в умовах України. Визначено актуальність соціально орієнтованого маркетингу в майбутньому.
(The article described social marketing. The ways of its activities defined. The examples of benefit activity in Ukrainian situation analized. Defined an actual of social-orientation marketing in future. )
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | by fields of science > Economics |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Ірина Погончук |
Date Deposited: | 29 Nov 2017 13:37 |
Last Modified: | 29 Nov 2017 13:37 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6497 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |