Боднар, І. В. (2009) Internet-магазин як складова малого та середнього бізнесу в Україні: привабливість та проблеми. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.12). pp. 13-18.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (254kB) |
Abstract
У статті розкрито сутність малих та середніх підприємств, вказано їх значення для економіки країни. Акцентовано увагу на одному із видів цих підприємств – Internet-магазинах: охарактеризовано низку привабливих сторін та проблем.
(Essence of small and middle enterprises is exposed, their value is indicated for the economy of country. Attention is accented on one of types of these enterprises – internet-shops: the row of attractive sides and problems is described.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Internet-магазин, бізнес, підприємство, товар, клієнт, мале та велике підприємство (Internet-shop, business, enterprise, commodity, customer, small and large enterprise) |
Subjects: | by fields of science > Economics by fields of science > Economics > Finance |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Марія Беженар |
Date Deposited: | 30 Jan 2018 10:12 |
Last Modified: | 30 Jan 2018 10:12 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6582 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |