Вплив реклами на формування стереотипів у молодіжному середовищі

Чуйкіна, В. (V. Chuikina) (2010) Вплив реклами на формування стереотипів у молодіжному середовищі. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. pp. 182-187.

[thumbnail of 31.pdf] PDF
Download (266kB)

Abstract

Дана стаття є спробою об’єднати попередні знання про такий психологічний феномен як стереотип, та його роль у рекламі, що має своєю цільовою аудиторією молодь. Актуальною є проблема використання рекламою різноманітних методів психологічного впливу на споживача, зокрема тих, які діють на неусвідомленому рівні, тому доцільним є розгляд стереотипізації як одного з підвидів підсвідомих впливів (This article was an attempt to unite all the previous knowledge about such psychological phenomenon as stereotype, and its role in commercial, which has youth as its target audience. Of vital importance is the problem of usage of different psychological methods of infuence on consumer, particularly those which work on the unconscious level, that s why it is suitable to examine stereotyping as one of the subgroup of subconscious impacts)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: стереотип,реклама, молодь (stereotype, commercial, youth)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
by fields of science > Social science
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 30 May 2011 07:43
Last Modified: 30 May 2011 07:43
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/673

Actions (login required)

View Item View Item