Синчак, В. П. (2010) Класифікаційна ознака реклами як детермінанта податкової ставки. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.14). pp. 32-39.
PDF
- Published Version
Download (353kB) |
Анотація
Визначено окрему класифікаційну ознаку реклами за особливостями її оподаткування. Установлено причини виникнення нерівних податкових умов для виробників і розповсюджувачів реклами. Доведено необхідність запровадження в законодавстві значення часового лагу для верифікації одноразової та реклами тривалого часу.
(A separate classification sign of advertising after the features of taxation is defined. The causes of arising of unequal tax treatments for manufacturers and distributors of advertising are established. The necessity of introducing into the legislation the value of a time lag for the verification one-time and long-time advertising is proved.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Класифікаційна ознака реклами, одноразова реклама, реклама тривалого часу, податкова ставка, податок з реклами (А classification sign of advertising, one-time advertising, longtime advertising, tax rate, tax, is from advertising) |
Теми: | За напрямами > Економіка |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Ірина Погончук |
Дата розміщення: | 15 Лют 2018 15:22 |
Остання зміна: | 15 Лют 2018 15:22 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6737 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |