Момоток, О. (O. Momotok) (2010) Стан інформаційного поля особистості після Президентських виборів 2010 року. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. pp. 203-209.
![]() |
PDF
Download (368kB) |
Abstract
Сьогодні в інформаційному просторі нашої держави циркулює безліч інформаційних процесів, що впливають на кожну особистість, на її здатність до логічних умовиводів та адекватного сприйняття дійсності. Під час виборчих кампаній ризики потрапляння до інформаційного поля особистості нерелевантної інформації значно підвищується (There are a lot of different informational fools in informational space in our country. They infuence on every person, his ability to logical conclusion and identical reality perception. Risk of getting nonumbral information increases repeatedly during the electoral campaign.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | політичні технології, інформаційне поле особистості, вплив, політична реклама, маніпуляцій ний ефект (political technologies, information feld of personality, infuence, political advertisement) |
Subjects: | by fields of science > Politics by fields of science > Psychology Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 30 May 2011 08:02 |
Last Modified: | 30 May 2011 08:02 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/674 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |