Шимко, О. В. (2010) Соціальний маркетинг як інструмент соціально-економічного розвитку суспільства. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.14). pp. 297-304.
PDF
- Published Version
Download (346kB) |
Анотація
Проаналізовано тенденції, проблемні аспекти організації та здійснення підприємницької діяльності на засадах соціального маркетингу. Визначено основні напрямки і перспективи подальшого розвитку соціального маркетингу в Україні.
(The tendencies, problem aspects of the organization and realization of business activity on conditions of social marketing are analyzed. The main directions and perspectives of further development of the social marketing in Ukraine are fixed.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Соціальний маркетинг, соціально-відповідальний маркетинг, соціальна відповідальність бізнесу, соціальні програми (Social marketing, social responsibility marketing, social programs) |
Теми: | За напрямами > Економіка |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Ірина Погончук |
Дата розміщення: | 12 Бер 2018 08:52 |
Остання зміна: | 12 Бер 2018 08:52 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6777 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |