Шимко, О. В. (2010) Соціальний маркетинг як інструмент соціально-економічного розвитку суспільства. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.14). pp. 297-304.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (346kB) |
Abstract
Проаналізовано тенденції, проблемні аспекти організації та здійснення підприємницької діяльності на засадах соціального маркетингу. Визначено основні напрямки і перспективи подальшого розвитку соціального маркетингу в Україні.
(The tendencies, problem aspects of the organization and realization of business activity on conditions of social marketing are analyzed. The main directions and perspectives of further development of the social marketing in Ukraine are fixed.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Соціальний маркетинг, соціально-відповідальний маркетинг, соціальна відповідальність бізнесу, соціальні програми (Social marketing, social responsibility marketing, social programs) |
Subjects: | by fields of science > Economics |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Ірина Погончук |
Date Deposited: | 12 Mar 2018 08:52 |
Last Modified: | 12 Mar 2018 08:52 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6777 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |