Соціальний маркетинг як інструмент соціально-економічного розвитку суспільства

Шимко, О. В. (2010) Соціальний маркетинг як інструмент соціально-економічного розвитку суспільства. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.14). pp. 297-304.

[thumbnail of 36.pdf] PDF - Published Version
Download (346kB)

Abstract

Проаналізовано тенденції, проблемні аспекти організації та здійснення підприємницької діяльності на засадах соціального маркетингу. Визначено основні напрямки і перспективи подальшого розвитку соціального маркетингу в Україні.
(The tendencies, problem aspects of the organization and realization of business activity on conditions of social marketing are analyzed. The main directions and perspectives of further development of the social marketing in Ukraine are fixed.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Соціальний маркетинг, соціально-відповідальний маркетинг, соціальна відповідальність бізнесу, соціальні програми (Social marketing, social responsibility marketing, social programs)
Subjects: by fields of science > Economics
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Ірина Погончук
Date Deposited: 12 Mar 2018 08:52
Last Modified: 12 Mar 2018 08:52
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6777

Actions (login required)

View Item View Item