Харчук, О. А. (2010) Особливості формування бренду комерційного банку України. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.14). pp. 330-336.
PDF
- Published Version
Download (332kB) |
Анотація
У статті визначено особливості формування бренду комерційного банку на основі аналізу та узагальнення сучасних поглядів на означену проблематику.
(In the article the features of brand forming of commercial bank are determined on the basis of analysis and generalization of modern approaches to noted problem.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Бренд, атрибути бренду, переваги бренду (Brand, attributes of brand, advantage of brand) |
Теми: | За напрямами > Економіка |
Підрозділи: | Економічний факультет > Кафедра фінансів |
Розмістив/ла: | Ірина Погончук |
Дата розміщення: | 12 Бер 2018 09:51 |
Остання зміна: | 12 Бер 2018 09:51 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6781 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |