Харчук, О. А. (2010) Особливості формування бренду комерційного банку України. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.14). pp. 330-336.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (332kB) |
Abstract
У статті визначено особливості формування бренду комерційного банку на основі аналізу та узагальнення сучасних поглядів на означену проблематику.
(In the article the features of brand forming of commercial bank are determined on the basis of analysis and generalization of modern approaches to noted problem.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Бренд, атрибути бренду, переваги бренду (Brand, attributes of brand, advantage of brand) |
Subjects: | by fields of science > Economics |
Divisions: | The College of Economics Management > The Department of Finance |
Depositing User: | Ірина Погончук |
Date Deposited: | 12 Mar 2018 09:51 |
Last Modified: | 12 Mar 2018 09:51 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6781 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |