Харчук, О. А. (2010) Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.13). pp. 414-420.
PDF
- Published Version
Download (239kB) |
Анотація
У статті розглянуто еволюцію поглядів щодо економічного трактування сутності понять бренду та брендингу. Проаналізовано основні концептуальні підходи щодо визначення вищезазначених понять та їх історичне становлення.
(In the article the evolution of opinions about the economical interpretation of essence of brand and branding is considered. The main conceptual approaches regarding the definition of the above mentioned notions and their historical formation are analyzed.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Бренд, брендинг, позиціонування товару, бренд-менеджмент (Brand, branding, goods positioning, brand management) |
Теми: | За напрямами > Економіка |
Підрозділи: | Економічний факультет > Кафедра фінансів |
Розмістив/ла: | Ірина Погончук |
Дата розміщення: | 23 Кві 2018 12:58 |
Остання зміна: | 23 Кві 2018 12:58 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6921 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |