Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку

Харчук, О. А. (2010) Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.13). pp. 414-420.

[thumbnail of 49.pdf] PDF - Published Version
Download (239kB)

Abstract

У статті розглянуто еволюцію поглядів щодо економічного трактування сутності понять бренду та брендингу. Проаналізовано основні концептуальні підходи щодо визначення вищезазначених понять та їх історичне становлення.
(In the article the evolution of opinions about the economical interpretation of essence of brand and branding is considered. The main conceptual approaches regarding the definition of the above mentioned notions and their historical formation are analyzed.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Бренд, брендинг, позиціонування товару, бренд-менеджмент (Brand, branding, goods positioning, brand management)
Subjects: by fields of science > Economics
Divisions: The College of Economics Management > The Department of Finance
Depositing User: Ірина Погончук
Date Deposited: 23 Apr 2018 12:58
Last Modified: 23 Apr 2018 12:58
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6921

Actions (login required)

View Item View Item