Нечетко-множественная оценка качества банковских услуг

Володько, Л. П. (2010) Нечетко-множественная оценка качества банковских услуг. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.15). pp. 449-458.

[thumbnail of 58.pdf] PDF - Published Version
Download (339kB)

Анотація

В статье предложена методика оценки качества банковских услуг, использующая аппарат теории нечетких множеств.
(У статті запропонована методика оцінки якості банківських послуг, яка застосовує апарат теорії нечітких множин.)
(In the paper the methodology of assessment of bank services quality is suggested, in which fuzzy sets theory tools are implemented.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Банковские услуги, качество банковских услуг, критерии качества, показатель качества, оценка качества, метод, ранг, методика, функция принадлежности (Банківські послуги, якість банківських послуг, критерії якості, показник якості, оцінка якості, метод, ранг, методика, функція належності) (Bank services, bank services quality, quality criteria, quality index, quality assessment, method, rank, methodology, membership function)
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 21 Тра 2018 08:00
Остання зміна: 21 Тра 2018 08:00
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6993

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент