Характеристика комплексу маркетингу в сегменті гнучкого транспортного пакування (Characteristics of the marketing complex in the flexible transport packing)

Пунін, Ю. О. (Y. Punin) (2018) Характеристика комплексу маркетингу в сегменті гнучкого транспортного пакування (Characteristics of the marketing complex in the flexible transport packing). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка» (9(37)). pp. 71-77. ISSN 2311-5149

[thumbnail of 14.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (368kB) | Preview

Анотація

Основною особливістю промислового ринку є те, що він є ринком професійних покупців і продавців. Ринок гнучкого транспортного пакування в Україні має свої особливості, які повинні бути враховані виробниками та дистрибуторами під час розробки їх комплексу маркетингу. Метою статті є охарактеризувати особливості комплекс-маркетингу виробників і дистрибуторів гнучкого транспортного пакування. Задля досягнення поставленої мети було визначено такі основні завдання: систематизувати еволюція підходів до структуризації комплексу маркетингу й охарактеризувати його складові для сегменту гнучкого транспортного пакування. У ході дослідження використано діалектичний метод наукового пізнання, аналізу і синтезу, системного узагальнення, статистичних методів. На основі проведеного аналізу комплексу маркетингу вибірки виробників і дистрибуторів гнучкого транспортного пакування з’ясовано, що використовуються доволі традиційні види продукції, методи ціноутворення, просування та збуту. Водночас виявлено відмінності в маркетинговій діяльності виробників і дистрибуторів. Так, дистрибутори у зв’язку з менш привабливою ціновою пропозицією, більше зусиль прикладають для поліпшення своєї пропозиції – пропонують більше інноваційних і преміум товарів, комплексні рішення (оренда обладнання), відстрочення платежу тощо.
(The main feature of the industrial market is that it is a market for professional buyers and sellers. The market of flexible packaging in Ukraine has its own peculiarities that should be taken into account by manufacturers and distributors in developing their marketing mix. The purpose of the article is to characterize the features of the complex marketing of manufacturers and distributors of flexible transport packaging. In order to achieve this goal, the following main tasks were defined: to systematize the evolution of approaches to structuring the marketing complex and to describe its components for the segment of flexible transport packaging. In the course of the study, a dialectical method of scientific knowledge, analysis and synthesis, systemic generalization, statistical methods was used. On the basis of the analysis of the marketing complex of the sample of manufacturers and distributors of flexible transport packaging, it was found that quite traditional types of products, methods of pricing, promotion and marketing are used. At the same time, differences in the marketing activities of producers and distributors are revealed. So distributors because of the less attractive price offer, more efforts are being made to improve their offer – propose more innovative and premium products, integrated solutions (equipment rental), deferral of payment, etc.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Kомплекс-маркетингу, продукт, ціна, канал збуту, просування (Complex marketing, product, price, sales channel, promotion)
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 09 Лис 2018 10:27
Остання зміна: 09 Лис 2018 10:27
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7259

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент