Титар, О. (O. Tytar) (2018) Національна філософія мистецтва як спосіб відображення культурної ідентичності: шеллінгіанська концепція символу (National philosophy of arts as method of reflection of cultural identity: shelling concept of symbol). Наукові записки Національного університету «Острозька академія», серія «Філософія»: науковий журнал (№21). pp. 3-7.
PDF
- Published Version
Download (319kB) |
Abstract
Досліджується трансформація концепції символу Ф. Шеллінга в українській філософії мистецтва. В статті
проаналізовано філософію німецького ідеалізму та її вплив на романтичну ідентичність, естетичні концепції
Фіхте, Шеллінга і Шада. В публікації на основі аналізу теорії репрезентації романтиків виділені два види
філософії мистецтва – абсолютну (філософія абсолютного духу) і естетичну (символізм).
(The transformation of concept of the symbol of F. Shelling in Ukrainian philosophy of art is researched. This article analyzes the philosophy of German idealism, the role of romantic identity, the aesthetic concepts of Fichte, Schelling and Schad. In the publication on the basis of the analysis of romantic theory of representation highlighted two types of
art philosophy – the absolute (philosophy of absolute spirit) and the aesthetic (symbolism).)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | культурна ідентичність, філософія мистецтва, романтизм, символізм, філософія культури, естетика, ідеалізм (cultural identity, philosophy of art, romantic, symbolism, philosophy of culture, aesthetics, idealism) |
Subjects: | by fields of science > Philosophy |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 04 Jan 2019 15:39 |
Last Modified: | 04 Jan 2019 15:39 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7444 |
Actions (login required)
View Item |