Психолого-педагогічні особливості адаптації викладача-початківця до науково-педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі

Шулдик, Г. О. (H. Shuldyk) and Ткачук, Л. В. (Tkachuk) (2016) Психолого-педагогічні особливості адаптації викладача-початківця до науково-педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.3). pp. 224-232.

[thumbnail of 21.pdf] PDF - Published Version
Download (262kB)

Abstract

У статті проаналізовано психолого-педагогічну літературу
про адаптацію та описані її види. Також виявлено труднощі в
адаптації виклачів-початківців. Джерелами недоліків і труднощів у адаптації є відсутність практики застосування психолого-педагогічних знань, пов’язаних зі специфікою роботи у вищій школі, відсутність достатнього педагогічного досвіду. Виходячи із труднощів адаптації викладачів-початківців, авторами статті виокремлено шляхи їх подолання.
(The article analyzes the psychological and pedagogical literature on adaptation and describes its views. It also reveals difficulties in adapting the teachers-beginners. The sources of the shortcomings and difficulties
in adaptation are the lack of practice of psycho-pedagogical knowledge of the specifics of work in higher education, and also the lack of sufficient teaching experience. Based on the adaptation difficulties of teachersbeginners, the authors of the article provide the ways to overcome them.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: адаптація, види адаптації, труднощі адаптації викладачів-початківців (adaptation, adaptation types, the complexity of adaptation of the teachers-beginners)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 23 Jan 2019 10:06
Last Modified: 23 Jan 2019 10:06
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7501

Actions (login required)

View Item View Item