Новітні іншомовні запозичення в українських ЗМІ: матеріали до словника іншомовних слів (The latest foreign borrowings in the Ukrainian Media: materials for the dictionary of foreign words)

Євсєєва, Г. П. (H. Yevsieieva) and Богуславська, Л. Г. (L. Bohuslavska) (2017) Новітні іншомовні запозичення в українських ЗМІ: матеріали до словника іншомовних слів (The latest foreign borrowings in the Ukrainian Media: materials for the dictionary of foreign words). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.67). pp. 114-118. ISSN 2519-2558

[thumbnail of 40.pdf] PDF - Published Version
Download (2MB)

Abstract

У статті розглядаються питання новітніх запозичень в українських ЗМІ, серед яких особливе місце належить назвам засобів зовнішньої реклами. Послідовне розкриття лексичного значення цілого ряду нових понять, що виникли в результаті активного розвитку рекламної діяльності, доповнюється аналізом українських відповідників, що побутують як в літературному, так і в розмовному слововживанні. Для зручності поряд з коротким лексикографічним описом базових понять, якими оперує сучасна інтер’єрна реклама, розміщуються рисунки, що ілюструють особливості формих рекламних засобів. Зокрема проаналізовано ряд англіцизмів, що на сьогодні залишаються поза лексикографічною фіксацією, а саме: постер, пілар, білборд, штендер, лайтбокс, конвексборд, призматрон, беклайт, брандмауер, касетон, холдер, фреймлайт.Також у статті наводяться необхідні зауваги до особливостей правописних принципів передачі на письмі англійських запозичень.
(The issues of the latest borrowings in the Ukrainian Media are considered in the article, where the special place belongs to the names of means of external advertising. The logical investigation of lexical meaning of certain range of new concepts, arising up as a result of active development of advertising activity is embellished with analysis of Ukrainian eorformity that exist both in a literary and coloquial usage. Next to short lexicographie description of base concepts which are operated with modern interior advertising, the illustrations are placed, illustrating the features of form of advertising means the range of borrowings is analysed remaining today out of the lexicographic fixing, such as poster, pilar, billboard, stander, light box, convex board, prismavision, backlight, firewall, kasseton, holder, framelight.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Hовітні запозичення, лексичне значення іншомовних слів, назви засобів зовнішньої реклами, правописні принципи передачі на письмі англійських запозичень (The latest borrowings, the lexical meaning of foreign words, the names of fmeans of external advertising, principles of jrfography of foreign borrowings)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Ірина Погончук
Date Deposited: 28 Feb 2019 20:02
Last Modified: 28 Feb 2019 20:02
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7566

Actions (login required)

View Item View Item