Овладение иностранным языком и преподавание (Оволодіння іноземною мовою і викладання) (Second language acquisition and language teaching)

Лутай, Н. В. (Лутай Н. В) (N. Lutai) and Гулиева, Д. А. (Гулієва Д. O.) (D. Huliieva) (2017) Овладение иностранным языком и преподавание (Оволодіння іноземною мовою і викладання) (Second language acquisition and language teaching). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.67). pp. 187-189. ISSN 2519-2558

[thumbnail of 59.pdf] PDF - Published Version
Download (387kB)

Abstract

В настоящей работе рассматривается роль, которую сыграли исследования в области овладения вторым языком в двух последних педагогических концепциях: во-первых, это коммуникативное преподавание, пропагандируемое в начале девяностых годов, в котором основное внимание было уделено принципам; во-вторых, более поздние исследования о необходимости сосредоточить внимание на смысловой структуре учебных программах. В статье рассматриваются два смежных педагогических вопроса: выбор языковых форм в целенаправленном обучении и его преимуществах в зависимости от индивидуальных факторов и контекста обучения.
(У роботі розглядається роль, яку зіграли дослідження в області оволодіння другою мовою в двох останніх педагогічних концепціях: по-перше, це комунікативне викладання, що пропагується на початку дев’яностих років, в якому основна увага була приділена принципам; по-друге, більш пізні дослідження про необхідність зосередити увагу на смисловій структурі навчальних программах.В статті розглядаються два суміжних педагогічних питання: вибір мовних форм в цілеспрямованому навчанні і його переваги в залежності від індивідуальних чинників і контексту навчання.)
(The present paper reviews the role that second language acquisition research has played on two recent pedagogical proposals. First, communicative language teaching, advocated in the early nineties, in which focus on the code was excluded, and then the more recent research-based proposals of integrating some degree of focus on form in meaning-based curricula. The paper deals with two related pedagogical issues: the choice of linguistic forms in focused instruction and its benefits depending on individual factors and the learning context.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Cосредоточиться на форме, обучение ориентированное на структуры, обработке и улучшение объяснений, имплицитные или эксплицитные методологические приемы (Зосередитися на формі, навчання орієнтоване на структури, обробці і поліпшення пояснень, імпліцитні або експліцитні методологічні прийоми) (Focus on form, form-focused instruction, input processing, input enhancement, form-focused output, explicit / implicit learning)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Ірина Погончук
Date Deposited: 28 Feb 2019 20:24
Last Modified: 28 Feb 2019 20:24
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7585

Actions (login required)

View Item View Item