Основні педагогічні цілі використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі освіти

Галецький, С. (S. Galetskyi) (2019) Основні педагогічні цілі використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі освіти. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «цифрові інформаційно-комунікаційні технологїї в освіті: досвід і виклики». pp. 30-33.

[thumbnail of Галецький С. Основні педагогічні цілі використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі освіти.pdf] PDF - Published Version
Download (234kB)

Анотація

Інформаційно-комунікаційні технології - це системний інформаційний феномен, що поєднує в собі уніфіковані технології, програмне забезпечення, накопичувальні та
аудіовізуальні системи, телекомунікації, мережеві та цифрові способи передачі, накопичення, обміну, збереження, змінювання інформації. Інформаційно-комунікаційні технології як науково-педагогічне поняття пов’язані, передовсім, з такими:
1) з поняттям інформації в його педагогічному (передовсім, навчальному) сенсі;
2) з поняттям навчання як способу цілеспрямованої передачі інформації від педагога до учня за допомогою (знову-таки) засобів інформаційних технологій;
3) з поняттям комунікації, яка в педагогічному сенсі передбачає відповідну взаємодію, в тому числі й інформаційну, усіх суб’єктів освітнього процесу;
4) з поняттям технології, передовсім, педагогічної технології, яка розроблена в педагогічній науці досить ґрунтовно і включає значущий і місткий інформаційний
компонент.

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Освіта > Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 21 Січ 2020 19:03
Остання зміна: 21 Січ 2020 19:03
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8080

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент