Галецький, С. (S. Galetskyi) (2019) Основні педагогічні цілі використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі освіти. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «цифрові інформаційно-комунікаційні технологїї в освіті: досвід і виклики». pp. 30-33.
PDF
- Published Version
Download (234kB) |
Анотація
Інформаційно-комунікаційні технології - це системний інформаційний феномен, що поєднує в собі уніфіковані технології, програмне забезпечення, накопичувальні та
аудіовізуальні системи, телекомунікації, мережеві та цифрові способи передачі, накопичення, обміну, збереження, змінювання інформації. Інформаційно-комунікаційні технології як науково-педагогічне поняття пов’язані, передовсім, з такими:
1) з поняттям інформації в його педагогічному (передовсім, навчальному) сенсі;
2) з поняттям навчання як способу цілеспрямованої передачі інформації від педагога до учня за допомогою (знову-таки) засобів інформаційних технологій;
3) з поняттям комунікації, яка в педагогічному сенсі передбачає відповідну взаємодію, в тому числі й інформаційну, усіх суб’єктів освітнього процесу;
4) з поняттям технології, передовсім, педагогічної технології, яка розроблена в педагогічній науці досить ґрунтовно і включає значущий і місткий інформаційний
компонент.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Освіта > Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут лінгвістики |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 21 Січ 2020 19:03 |
Остання зміна: | 21 Січ 2020 19:03 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8080 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |