Зв'язок мотивації із метакогнітивними стратегіями студентів під час вивчення іноземної мови (The Relationship Between Motivation and Students Metacognitive Strategies During the Foreign Language Learning)

Ковальчук, Інна (Inna Kovalchuk) and Костюк, Оксана (Oksana Kostiuk) and Попчук, Марія (Mariia Popchuk) (2022) Зв'язок мотивації із метакогнітивними стратегіями студентів під час вивчення іноземної мови (The Relationship Between Motivation and Students Metacognitive Strategies During the Foreign Language Learning). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія» (13(81)). pp. 229-233. ISSN 2519-2558

[thumbnail of 52.pdf] PDF - Published Version
Download (398kB)

Abstract

Стаття присвячена дослідженню мета когнітивних стратегій студентів. У статті представлені результати емпіричного
дослідження, мотиваційних та мета когнітивних стратегій та їхній вплив на навчальну діяльність студентів. Встановлено
статистично значимі зв’язки між внутрішньою мотивацією та критичним мисленням. Виявлено середній прямопропорційний
статистично значимий взаємозв’язок між зовнішньою мотивацією та повторним повторенням матеріалу, встановлено середній
прямопропорційний статистично значимий взаємозв’язок між зовнішньою мотивацією та стратегіями організацією організації, що допомагають студентам вибрати необхідну інформацію, а також побудувати зв’язки поміж інформацією, яку слід засвоїти.
(The article is devoted to the study of the metacognitive strategies. The article presents the results of empirical research, motivational and meta-cognitive strategies and their impact on students' learning activities. There are statistically significant relationships between
intrinsic motivation and critical thinking. The average direct proportional statistically significant relationship between external motivation and repetition of material is identified, the average direct proportional statistically significant relationship between external motivation
and organizational strategies of the organization, which helps students choose the necessary information and build relationships between information to be to assimilate.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мета пізнання, мета когнітивне навчання, мета когнітивні стратегії, мотивація (metacognition, metacognitive learning, metacognitive strategies, motivation)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature
Divisions: Educational and Scientific Institute of Linguistics
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 19 Sep 2022 08:45
Last Modified: 19 Sep 2022 08:45
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8719

Actions (login required)

View Item View Item