Дослідження стану тривоги студентської молоді в період російсько-української війни (Study of student’s youth anxiety during the russian-ukrainian war)

Шестопал, Іванна and Ткаченко, Даша and Сайко, Дарина (2022) Дослідження стану тривоги студентської молоді в період російсько-української війни (Study of student’s youth anxiety during the russian-ukrainian war). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал. (№15). pp. 72-77. ISSN 2415–7384

[thumbnail of 11.pdf] PDF - Published Version
Download (539kB)

Abstract

Тривога – це емоційний стан або певна сукупність емоційних реакцій, що виникають у суб'єкта, який сприймає
ситуацію як особистісно небезпечну, має суб’єктивні відчуття напруги, неспокою, похмурих передчувань, а також активацію вегетативної нервової системи. Основними функціями тривоги є сигналізація, стимулювання та
адаптація. Тривога має три форми вияву: фізіологічний, психологічний та поведінковий. Процес розгортання сукупності симптомів тривоги має такі етапи: відчуття внутрішньої напруженості гіперестезичні реакції, почуття
незрозумілої небезпеки, страх, відчуття невідворотності насування катастрофи, тривожно-боязке збудження.
Студентський вік – найбільш сенситивний період для розвитку головних соціогенних потенцій особистості. Стан
підвищеної тривоги негативно впливає на успішність навчальної діяльності студентської молоді. Діагностовано
середній рівень прояву стану тривоги студентської молоді, що детермінований проявом психологічних симптомів досліджуваного феномену. Зафіксовано найнижчий рівень прояву фізіологічних симптомів стану тривоги студентської молоді. Описано авторські рекомендації і техніки сучасних фахівців-практиків психологічної сфери, які
допоможуть студентам впоратися із симптомами тривоги в період російсько-української війни.
(Anxiety is a reflection of an emotional state or a set of reactions that occur in a person who perceives the situation as
personally dangerous; it is characterized by subjective feelings of tension, worries, gloomy anticipation, and activation of the
autonomic nervous system. The main functions of anxiety are signaling, stimulation, and adaptation. Anxiety has three forms
of expression: physiological, psychological, and behavioral. Anxiety as a process of developing the set of symptoms has the
following stages: feeling of inner tension, reactions of hyperesthesia, a sense of incomprehensible danger, fear, a sense of the
inevitability of impending catastrophe, excitement of anxiety, and timidity. Studentship is a sensitive period for the development
of main human sociogenic potency. The state of the heightened anxiety has a negative impact on the success of young people’s
educational activities. The display of the medium level of student’s youth anxiety was diagnosed, which is determined by the
manifestation of psychological symptoms of the studied phenomenon. The display of the lowest level of physiological symptoms
of student’s youth anxiety was recorded. The authors’ recommendations and techniques of modern practicing specialists in the
field of psychology are described, aiming to help students cope with the symptoms of anxiety during the Russian-Ukrainian war.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: тривога, емоційний стан, симптоми тривоги, студентський вік, російсько-українська війна (anxiety, emotional state, symptoms of anxiety, student age, Russian-Ukrainian war)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 07 Nov 2022 13:35
Last Modified: 07 Nov 2022 13:35
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8763

Actions (login required)

View Item View Item