Український тревел-блогінг після повномасштабного вторгнення: ключові жанрові, тематичні та функційні зміни (на прикладі проєкту “Ukraїner”) (Ukrainian travel blogging after full-scale inclusion: key genre, thematic, functional changes (on the example of the “Ukrainer” project)

Кривіцька, Т. (Т. Kryvitska) (2023) Український тревел-блогінг після повномасштабного вторгнення: ключові жанрові, тематичні та функційні зміни (на прикладі проєкту “Ukraїner”) (Ukrainian travel blogging after full-scale inclusion: key genre, thematic, functional changes (on the example of the “Ukrainer” project). Агора. Журнал соціальних наук, вип. 1 (№ 1). pp. 7-16. ISSN ISSN 2786-9202

[thumbnail of Ukrainian travel blogging after full-scale inclusion key genre, thematic, functional changes.pdf] PDF - Published Version
Download (365kB)

Анотація

У статті досліджено зміни (тематичні, жанрові, функційні) в українському тревел-блогінгу після початку повномасштабного вторгнення російської армії в Україну на прикладі мережевого онлайн-проєкту “Ukraїner”. Використовуючи синтетичний метод, авторка аналізує зсуви в контенті тревел-проєкту, зокрема причини та результати їх. Було зауважено, що зміна контексту (на воєнний), у якому були тревел-проєкти, спричинила зміни їх тематики, а це, своєю чергою, спровокувало зміну формату: із “повільного” на “швидке” медіа. У ході комплексного аналізу було виявлено, що весь контент, продукований проєктом, має єдину мету – підвищувати видимість війни та її наслідків в інформаційному полі авдиторії, зокрема іноземної.
(The article examines the changes (thematic, genre, functional) in Ukrainian travel blogging after the beginning of the full-scale invasion of the Russian army in Ukraine using the example of the online network project “Ukrainer”. Using the synthetic method, the author analyzes shifts in the content of the travel project: their causes and results. It was noticed that the change in the context (to a military one) in which the travel projects were developed (after 2022, February 24) changed the topic of the content, and it provoked a change in the format: from “slow” to “fast” media. In the course of a comprehensive analysis, it was found that all the content produced by the “Ukrainer” and similar projects has a single goal – to increase the visibility of the war and its consequences in the informational field of the audience, in particular foreign ones.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: “Ukrainer”, тревел-проєкт, війна, повномасштабне вторгнення, воєнна тематика (“Ukraїner”, travel project, war, full-scale invasion, war-related materials)
Теми: За напрямами > Суспільні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра журналістики та PR менеджменту
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 21 Лют 2024 14:40
Остання зміна: 21 Лют 2024 14:40
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8915

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент