Використання компонентів метакогнітивного підходу в навчальній діяльності студентів закладів вищої освіти (Metacognitive approach in students’ learning activities)

Ковальчук, І. В. (I. Kovalchuk) and Попчук, М. А. (M. Popchuk) and Ковальчук, Ю. В. (Yu. Kovalchuk) (2023) Використання компонентів метакогнітивного підходу в навчальній діяльності студентів закладів вищої освіти (Metacognitive approach in students’ learning activities). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія». Вип. 20(88) (20(88)). pp. 57-60.

[thumbnail of Metacognitive approach in students’ learning activities.pdf] PDF - Published Version
Download (484kB)

Анотація

У статті здійснено аналіз досліджень присвячених пошуку ефективних шляхів здійснення навчальної діяльності. Особлива
увага представлена дослідженню метапізнання. Серед основних компонентів визначено метакогнітивний моніторинг, метакогнітивний контроль, метакогнітивна усвідомленість, саморегуляція, метакогніції. Метакогнітивний моніторинг це певне самоспостереження, тоді як метакогнітивний контроль це процес виконання певних дій, вжиття заходів, використання стратегій, на основі інформації, яка отримана від метакогнітивного моніторингу. Наводяться погляди таких авторів як Koriat, Goldsmith,
Schneider, Nakash-Dura, Schraw & Dennison, Dr. Neena Sawhney1, Dr. Sneh Bansal та багатьох інших.
Метакогнітивний контроль у поєднанні з судженнями метакогнітивного моніторингу, такими як судження про недостатню кількість необхідних знань, визначає такі фактори, як планування і розподіл часу, використання ефективних стратегій, а також
ступінь часу, який буде присвячено спробам відновити необхідну інформацію з пам’яті. Більш загальні питання у вивченні метакогнітивного контролю включають питання про те, наскільки ми насправді контролюємо вибір когнітивних стратегій контролю, а також вплив інтересу та попередніх знань на стратегії метакогнітивного контролю.
(The article analyzes the research devoted to the search for effective ways to implement educational activities. Particular attention is
paid to the study of metacognition. The main components are defined as metacognitive monitoring, metacognitive control, metacognitive
awareness, self-regulation, awareness, metacognition. Metacognitive monitoring is a kind of self-observation, while metacognitive control is
the process of performing certain actions, taking measures, using strategies based on information obtained from metacognitive monitoring.
The views of such authors as Koriat, Goldsmith, Schneider, Nakash-Dura, Schraw & Dennison, Dr. Neena Sawhney1, Dr. Sneh Bansal and many others are cited. Metacognitive control, in combination with metacognitive monitoring judgments, such as judgments of insufficient knowledge, determines factors such as time planning and allocation, the use of effective strategies, and the degree of time that will be
devoted to attempting to retrieve needed information from memory. More general questions in the study of metacognitive control include the extent to which we actually control the choice of cognitive control strategies, as well as the influence of interest and prior knowledge on metacognitive control strategies.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: метапізнання, метакогнітивна обізнаність, знання про пізнання, регуляція пізнання, метакогнітивний контроль, академічна успішність (Metacognition, Metacognitive awareness, Knowledge about Cognition, Regulation of Cognition, Metacognitive control, Academic achievement)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: Галина Петрівна Цеп'юк
Дата розміщення: 31 Бер 2024 18:39
Остання зміна: 31 Бер 2024 18:39
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9074

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент