Козак, Л. В. (L. Kozak) (2011) Філософська концепція стратегії підприємства як чинник формування стратегій позиціювання. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Економіка" (вип.16).
PDF
- Published Version
Download (525kB) |
Анотація
У статті здійснено оцінку теоретико-методологічних підходів трактування філософської концепції стратегії, визначено її вплив на формування інших складових стратегічного набору підприємства, зокрема стратегій позиціювання.
(In the article the theoretical and methodological approaches to interpre- tation of philosophical concept of strategy have been evaluated. The influence of this concept on the forming of other components of enterprise strategie mir, particularly positioning strategy, has been determined.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | стратегія, місія, бачення, стратегічні цілі, філософія функціонування підприємства (strategy, mission, vision, strategie airns, operation of business philosophy) |
Теми: | За напрямами > Економіка |
Підрозділи: | Економічний факультет > Кафедра економічної теорії |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 25 Гру 2024 18:45 |
Остання зміна: | 25 Гру 2024 18:45 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9466 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |