Козак, Л. В. (L. Kozak) (2011) Філософська концепція стратегії підприємства як чинник формування стратегій позиціювання. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Економіка" (вип.16).
|
PDF
- Published Version
Download (525kB) |
Анотація
У статті здійснено оцінку теоретико-методологічних підходів трактування філософської концепції стратегії, визначено її вплив на формування інших складових стратегічного набору підприємства, зокрема стратегій позиціювання.
(In the article the theoretical and methodological approaches to interpre- tation of philosophical concept of strategy have been evaluated. The influence of this concept on the forming of other components of enterprise strategie mir, particularly positioning strategy, has been determined.)
| Тип файлу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | стратегія, місія, бачення, стратегічні цілі, філософія функціонування підприємства (strategy, mission, vision, strategie airns, operation of business philosophy) |
| Теми: | За напрямами > Економіка |
| Підрозділи: | Економічний факультет > Кафедра економічної теорії |
| Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
| Дата розміщення: | 25 Гру 2024 18:45 |
| Остання зміна: | 25 Гру 2024 18:45 |
| URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9466 |
Actions (login required)
![]() |
Переглянути елемент |


