Галузеві детермінанти стратегій позиціювання аграрних підприємств та методичні підходи до їх оцінки

Козак, Л. В. (L. Kozak) (2012) Галузеві детермінанти стратегій позиціювання аграрних підприємств та методичні підходи до їх оцінки. Наукові записки Національного університету "Острозька академія" (вип.20). pp. 8-11.

[thumbnail of determinanty.pdf] PDF - Published Version
Download (393kB)

Анотація

У статті здійснено оцінку особливостей сільського господарства як галузі та визначено їх вплив на формування ефективних стратегій позиціювання аграрних підприємств. Узагальнено та виокремлено галузеві чинники, які є найбільш значимі та релевантні при формуванні стратегічних пріоритетів аграрних підприємств, зокрема позиціювання.
(The assessment of peculiarities of agriculiure as a branch has been conducted in the aniele. The influence of the peculiarities on formation of effective stralegies of the agricuitural enterprises has been determined. The author synthesizes and defines branch faclors which are the most importanl and relevant in formation ofthe strategical priorities of the agricuitural enterprises, and particularly their market positioning)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: попит, пропозиція, структура ринку, конкурентоспроможність товару (demand, supply, market structure, competitiveness ofgoods)
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: Економічний факультет > Кафедра економічної теорії
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 25 Гру 2024 19:01
Остання зміна: 25 Гру 2024 19:01
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9467

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент