Психолінгвістичні концепції навчання іноземних мов

Ковальчук, І. В. (I. Kovalchuk) (2008) Психолінгвістичні концепції навчання іноземних мов. Наукові записки. Серія «Філологічна» (вип.9). pp. 442-454.

[thumbnail of Psykholinhvistychni.pdf] PDF - Published Version
Download (698kB)

Abstract

У даній статті розглядаються психолінгвістичні концепції навчання іноземних мов, проаналізовано тукові праці основоположників психології навчання іноземних мов. В результаті історико-теоретичного аналізу теоретичних засад відзначено, що послідовно-хронологічний принцип становлення генезису психологічної думки у системі навчання іноземних мов, розвиток основних направлень іншомовної освіти складало ядро концептуально -розвиваючого періоду становлення психології навчання іноземних мов.
(The article elucidates psycholinguistic conceptions of foreign language teaching and analysis of scientific works written by founders of foreign language teaching psychology. The histiotheoretical analysis of psycholinguistic theory reveals that the core of development and setting offoreign language teaching psychology is formed by chronological principle of psychological conception genesis in the system of foreign language teaching and development of its main tendencies.)

Item Type: Article
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: Educational and Scientific Institute of Linguistics
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 14 Jan 2025 19:52
Last Modified: 14 Jan 2025 19:52
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9520

Actions (login required)

View Item View Item