Items where Author is "Гандзілевська, Галина (Halyna Handzilevska)"
Гандзілевська, Галина (Halyna Handzilevska) and Цуркан, Вероніка (Veronika Tsurkan) (2024) Наративні практики у контексті підтримки емоційного благополуччя вчителів (Narrative Practices in the Context of Supporting the Emotional Well-Being of Teachers). In: Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтеграційний вимір: Матеріали ІІI Міжнародної науково-практичної конференції, 21 травня 2024 року, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.
Гандзілевська, Галина (Halyna Handzilevska) and Костючик, Валентин (Valentyn Kostiuchyk) and Гундаренко, Олена (Olena Hundarenko) and Лелакова Ева, Eva Lelakova (2022) The role of resilience in preventing procrastination of students in the conditions of mastering a foreign language: Ukrainian-Polish-Slovak experience (Роль резилієнсу у запобіганні прокрастинації студентів в умовах опанування іноземної мови: українсько-польсько-словацький досвід). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»: науковий журнал (№15). pp. 37-44. ISSN 2415–7384
Гандзілевська, Галина (Halyna Handzilevska) and Тимощук, Єлизавета (Elyzaveta Tymoschuk) (2021) Можливості психодрами у реалізації компетентнісного підходу в освітньому просторі (Possibilities of Psychodram in Implementation of Competence Approach in Educational Space). Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 26-27 травня 2021 року. pp. 134-138.
Гандзілевська, Галина (Halyna Handzilevska) and Кондратюк, Вікторія (Viktoriya Kondratyuk) (2021) Ресурси та бар’єри інформаційно-психологічної безпеки вчителів початкових класів в умовах онлайн-начання: резилієнс підхід (Resources and barriers of information-psychological safety of primary class teachers in the conditions of online learning: resilience approach). Ресурси та бар’єри інформаційно-психологічної безпеки вчителів початкових класів в умовах онлайн-начання: резилієнс підхід. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (№12). pp. 35-40. ISSN 2415–7384
Гандзілевська, Галина (Halyna Handzilevska) and Балашов, Едуард (Eduard Balashov) and Онипчук, Анастасія (Anastasiia Onypchuk) (2020) Роль сценарних установок у досягненні психологічного благополуччя науково-педагогічних працівників ЗВО у акмеперіоді (The Role of Scenarios for the Achievement of Psychological Well-Being by University Lecturers and Scientists in Their Acme-Period). PSYCHOLOGICAL JOURNAL, 6 (2). pp. 9-18. ISSN ISSN 2414-0023