Digital Repository of Ostroh Academy

Items where Author is "Дарда, С. (S. Darda)"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 2.

Article

Дарда, С. (S. Darda) and Жижко, А. (Zhyzhko) (2013) Вибір бренду як об'єкт впливу сучасних маркетологів. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 22-27.

Дарда, С. (S. Darda) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The soundtrack to the film as a special type product placement (Саундтрек у кінопродукції як особливий вид product placement). Social media: origins, development and prospects. pp. 17-28.

This list was generated on Tue Oct 20 17:58:58 2020 EEST.