Items where Author is "Прасюк, О. В. (O. Prasiuk)"

Group by: Тип файлу | No Grouping
Number of items: 6.

Стаття

Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) (2013) Вибіркові соціологічні опитування громадян як засіб впливу на процес формування електоральної громадської думки в онлайнових медіа (The sample polls of citizens as a means of influencing the formation of electoral opinion in online media). Онлайнова журналістика: специфіка, завдання, аудиторія: збірник наукових доповідей. pp. 118-123.

Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) (2012) Вплив теледебатів на формування електорального громадської думки під час президентських виборів (Effect of televised debates on the formation of electoral opinion during the presidential election). Український соціологічний журнал. (In Press)

Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) (2012) Політичні функції соціальних медіа у виборчому процесі. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 328-333.

Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( Zukow W. ) (2012) Franchising as a form of use of corporate image (Франчайзинг як форма використання корпоративного іміджу організації). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 7-12.

Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) (2010) Громадська думка як суспільно-політичний феномен. Наукові записки. Серія "Культура і соціальні комунікації" (Вип. 2). pp. 246-255.

Монографія

Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) (2013) Електоральна громадська думка в Україні: сутність, детермінанти розгортання і шляхи посилення дієвості ( Electoral public opinion in Ukraine: the nature, determinants of deployment and ways of enhancing the efficiency). Other. Вид-во Національного університету "Острозька академія", Острог.

This list was generated on Sat Dec 21 18:45:50 2024 EET.