Items where Division is "Кафедра інформаційно-документних комунікацій" and Year is 2016

Group by: Creators | Тип файлу | No Grouping
Jump to: O | І | Б | О
Number of items: 4.

O

Okhrimenko, G. W. (2016) Social media marketing (SMM)-tools using in publishing industry in Ukraine: descriptive analysis. In: Managing economic growth: marketing, management, and innovations. Prague Institute for Qualification Enhancement, Prague, pp. 329-339. ISBN ISBN 978-80-906210-0-8

І

Іванов, В. Ф. and Парфенюк, Н. В. (2016) Дискурсивні особливості відтворення комунікативної ситуації в текстах полемічної літератури. Global world : науковий альманах, 2 (ІI). pp. 109-114.

Б

Бондар, В. (V. Bondar) (2016) Місія університету в умовах реалізації концепції сталого розвитку суспільства (A mission of university is in the conditions of realization of conception of steady development of society). Молодий вчений (5). pp. 444-446. ISSN ISSN 2304-5809

О

Охріменко, Г. (A. Okhrimenko) (2016) Висвітлення становлення та науково-просвітницької діяльності Київської духовної академії (1819-1919 рр.) у науковому доробку М.С. Грушевського (The Explication of Establishment and of Scholarly and Educational Activities of Kiev Theological Academy (1819-1919) in the Scholarly Heritage of Mykhailo Hrushevskyi). Міжнародна наукова конференція до 150-ліття М. С. Грушевського : тези доповідей (17 вересня 2016 р., м. Острог). pp. 141-142.

This list was generated on Sat Dec 21 11:28:00 2024 EET.