Items where Division is "Кафедра психології та педагогіки" and Year is 2020

Group by: Creators | Тип файлу | No Grouping
Number of items: 18.

Пасічник, І. Д. (I. Pasichnyk) and Каламаж, Р. В. (R. Kalamazh) and Балашов, E. М. (Е. Balashov) and Горбанюк, О. (O. Horbaniuk) and Джонсон, Ф. (Fredrik U. Jönsson) and Король, Л. Д. (L. Korol) and Крутолевич, А. М. (A. Krutolevych) and Хан, Ф. (F. Han) and Лай, Ф. (F. Lai) and Йенг Дж, Дж. (J. Yeung), eds. (2020) «Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія»». Видавництво Національного університету "Острозька академія", Острог.

Каламаж, Р. В. (R. Kalamazh) and Матласевич, О. В. (О. Matlasevych) and Шовкова, О. Д. (O. Shovkova), eds. (2020) Сучасні дослідження когнітивної психології (ICRACP 2020): матеріали наук.-практ. конф., м. Острог, 15 травня 2020 р. Видавництво Національного університету "Острозька академія", Острог.

Balashov, Eduard and Handzilevska, Halyna and Shturkhetskyy, Serhiy and Kostiuchenko, Oleksii and Shulyk, Roman (2020) Barriers and resources for journalists’ life success. Journal of Education Culture and Society, 11 (1). pp. 174-185. ISSN 2081-1640

Balashov, Eduard and Pasichnyk, Ihor and Kalamazh, Ruslana and Zdrobylko, Tetiana (2020) Reflexive Competence in Metacognitive Monitoring of Learning Activity of HEI Students. International Journal of Cognitive Research in Science Engineering and Education, 8 (Specia). pp. 17-28. ISSN 2334847X

Handzilevska, Halyna and Shturkhetskyy, Serhiy and Plyska, Yuriy and Klimuk, Volodymyr (2020) Problems of achieving professional success of teachers and journalists during reforms in Ukraine (Problemy w osiqgniqciu sukcesu zawodowego przez nauczycieli i dziennikarzy w okresie reform na Ukrainie). In: Europa Środkowo – Wschodnia w procesie transformacji i integracji. Wymiar edukacyjny. Wydawnictwo Akademii Zamojskiej, Zamosc, pp. 343-355. ISBN 978-83-61893-34-9

Miroshnychenko, Olena and Pasichnyk, Igor and Voznyuk, Alexander and Kubitskyi, Serhii and Roganova, Marina and Tsvietkova, Hanna and Shorobura, Inna and Bloshchynskyi, Ihor (2020) Study of Ukrainian Polar Explorers' Psychological Readiness for Extreme Environments at the Antarctic Station. International Journal of Human Movement and Sports Sciences (8(6)). pp. 455-461.

Miroshnychenko, Olena (Олена Мірошниченко) and Pasichnyk, Igor (Ігор Пасічник) (2020) Age Peculiarities of Psychological Adaptation of Ukrainian Winterers for Life in Antarctic Conditions (Вікові особливості психологічної адаптації українських зимівників до життєдіяльності в умовах Антарктики). Проблеми сучасної психології (Вип.48). pp. 228-250.

Ільницький, Володимир (Volodymyr Ilnytskyi) (2020) Політична ідентифікація як психологічний механізм самовизначення студентів у контексті політичної культури. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (№10). pp. 27-31. ISSN 2415–7384

Балашов, Едуард (Eduard Balashov) (2020) Теоретичні моделі й концепції саморегульованого навчання (Theoretical models and concepts of self-regulated learning). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (№10). pp. 51-59. ISSN 2415–7384

Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Костюшко, І. (I. Kostiushko) (2020) Педагогічна рефлексія учителів початкової школи крізь призму критичного мислення (Pedagogical Reflection of a Primary School Teacher in the Context of Critical Thinking). Вісник Національного університету оборони України, 56 (3). pp. 14-20. ISSN 2617-6858

Гандзілевська, Г. Б. (H. Handzilevska) and Балашов, Е. М. (E. Balashov) and Колесник, О. С. (O. Kolesnyk) (2020) Aкмеологізація представників української інтелігенції у контексті самопрезентації та самомоніторингу (Acmeologization of Representatives of Ukrainian Intelligentsia in Context of Self-Presentation and Self-Monitoring). Вісник Національного університету оборони України, 1 (54). pp. 66-73.

Гандзілевська, Г. Б. (Н. B. Нandzilevska) and Онипчук, А. С. (A. S. Onipchuk) (2020) Детермінанти життєвих сценаріїв науково-педагогічних працівників зво в розрізі їхнього акмерозвитку (Determinants of life-sciences of scientific and pedagogical workers in section of their acme development). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (№ 11). pp. 156-161. ISSN 24157384

Гандзілевська, Галина (Halyna Handzilevska) and Балашов, Едуард (Eduard Balashov) and Онипчук, Анастасія (Anastasiia Onypchuk) (2020) Роль сценарних установок у досягненні психологічного благополуччя науково-педагогічних працівників ЗВО у акмеперіоді (The Role of Scenarios for the Achievement of Psychological Well-Being by University Lecturers and Scientists in Their Acme-Period). PSYCHOLOGICAL JOURNAL, 6 (2). pp. 9-18. ISSN ISSN 2414-0023

Гандзілевська, Г. Б. (2020) Роль наративізації у процесі резилієнсу продуктивної акмеологізації (на прикладі українських письменників-емігрантів): емпіричний вимір. Наративна психологія: теорія, емпірика, практика. Доповіді ключових спікерів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (29–30 листопада 2019 р., м. Кривий Ріг). pp. 12-17. ISSN 978-617-7643-65-3

Мірошниченко, Олена (Olena Miroshnychenko) and Пасічник, Ігор (Igor Pasichnyk) (2020) Готовність українських зимівників до життєдіяльності на антарктичній станції (Ready for Replacements to Executive Professional Obligations in the Ukrainian Antarctic Expedition). Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Психологічні науки. Серія 12 (10(55)). pp. 58-67.

Шестопал, І. А. (2020) Поняття адаптивності як передумови здатності студентів-психологів до життєтворчості. In: ХХIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, 31 Січень, 2020. (In Press)

Шестопал, І. А. (2020) Символдрама як ефективний метод психокорекційної роботи. Символдрама як ефективний метод психокорекційної роботи. (Unpublished)

Шестопал, Іванна (Ivanna Shestopal) (2020) Казкотерапія як ефективний метод роботи психотерапевта з дітьми (Fairytale therapy as an effective method of working a psychotherapist with children). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (№10). pp. 143-147. ISSN 2415–7384

This list was generated on Sun Nov 24 04:07:27 2024 EET.