Digital Repository of Ostroh Academy

Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі)

Кондратюк, Ю. (Kondratuik I.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі). Social media: origins, development and prospects. pp. 45-62.

[img] PDF
Download (116kB)

Abstract

The article analyzes the features of the functioning of slogans in advertising and their role within the organization, promotion of a product or service. It also emphasizes the general requirements of creation of an effective slogan and peculiarities of its application (У статті проаналізовано особливості функціонування слоганів у сфері реклами та їхню роль для організації, просування продукту чи послуги. Наголошено на загальні вимоги створення ефективного слогану та особливостях його застосування)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет «Острозька академія» (The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: Advertising, advertising discourse, slogan, efficiency (Реклама, рекламний дискурс, слоган, ефективність)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature > Linguistics. Philology
by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 25 Feb 2013 10:31
Last Modified: 25 Feb 2013 10:31
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1644

Actions (login required)

View Item View Item