Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі)

Кондратюк, Ю. (Kondratuik I.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі). Social media: origins, development and prospects. pp. 45-62.

[thumbnail of kondratiuk_130225.pdf] PDF
Download (116kB)

Анотація

The article analyzes the features of the functioning of slogans in advertising and their role within the organization, promotion of a product or service. It also emphasizes the general requirements of creation of an effective slogan and peculiarities of its application (У статті проаналізовано особливості функціонування слоганів у сфері реклами та їхню роль для організації, просування продукту чи послуги. Наголошено на загальні вимоги створення ефективного слогану та особливостях його застосування)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Advertising, advertising discourse, slogan, efficiency (Реклама, рекламний дискурс, слоган, ефективність)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство
За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 25 Лют 2013 10:31
Остання зміна: 25 Лют 2013 10:31
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1644

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент