Кондратюк, Ю. (Kondratuik I.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі). Social media: origins, development and prospects. pp. 45-62.
PDF
Download (116kB) |
Анотація
The article analyzes the features of the functioning of slogans in advertising and their role within the organization, promotion of a product or service. It also emphasizes the general requirements of creation of an effective slogan and peculiarities of its application (У статті проаналізовано особливості функціонування слоганів у сфері реклами та їхню роль для організації, просування продукту чи послуги. Наголошено на загальні вимоги створення ефективного слогану та особливостях його застосування)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Advertising, advertising discourse, slogan, efficiency (Реклама, рекламний дискурс, слоган, ефективність) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 25 Лют 2013 10:31 |
Остання зміна: | 25 Лют 2013 10:31 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1644 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |