Охріменко, Г.( H. Okhrimenko) (2009) Використання BTL-реклами та інтегрованих маркетингових комунікацій в рекламній стратегії просування товару на ринок. (The use of BTL-advertising and integrated marketing communications in publicity strategy of advancement of commodity to the market). Науковий вісник Волинського національного університету ім. Л. Українки (№23). pp. 48-52.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (308kB) |
Abstract
У статті розглядаються поняття BTL-реклами та інтегрованих маркетингових комунікацій, які використовуються як допоміжні засоби реклами під час реалізації стратегій просування товару на ринку – стратегії проштовхування та стратегії протягування. (In the article examined the concepts of BTL-advertising and computer-integrated marketing communication, which are used as auxiliary facilities of advertising during realization of strategies of advancement of commodity at the market – strategy of pushing through and strategy of reaching.)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | Національний університет "Острозька академія " (The National University of Ostroh Academy) |
Uncontrolled Keywords: | Маркетингові комунікації, комунікативна стратегія просування товару, реклама, стимулювання збуту. (Мarketing communications, communicative strategy of advancement of commodity, advertising, sales promotion.) |
Subjects: | by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 14 Nov 2011 18:26 |
Last Modified: | 14 Nov 2011 18:26 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1105 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |